They are not You

En är kanske världens snällaste och skulle bli en fantastisk svärmorsdröm.
Min mamma hade älskat honom och min mormor hade blivit galen av lycka.
Men att han inte har så mkt erfarenhet skrämmer mig till döds.
Vill inte backa tillbaka till gymnasiet och år nollsex.

De kanske finns en som bara vill ha kul.
Han kan nog få mig att skratta så jag kissar på mig.
De skulle kunna vara ett jäkla äventyr med skratt och tårar.
För jag vet vad som kommer hända där.
Kommer bli småkär och lycklig för att sedan sitta med glass och tårar.
I ensamhet.
För att de alltid finns någon ny där ute till honom.

Det finns en som jag är attraherad av. Det var längesen.
Men det finns för många men men men men där.

Och ett ex finns de, de kommer de alltid finnas.
Och alla jämför jag med honom och ingen är bra nock.
Ändå fungerar de inte.

Nunna?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0